Wednesday, January 16, 2013

კომერციული პროექტები - The Voice

    დღევანდელ სატელევიზო სივრცეში პროექტების და შოუების დიდი ნაწილი თავის პირველად მიზანთან ერთად კომერციული დანიშნულებაც აქვს შეძენილი.


ასე მაგალითად ამერიკული "The Voice"-ის ქართული ანალოგი რომლის პირველი სეზონი ესესაა დასრულდა რეკლამას იმ კორმპანიებს უკეთებდა რომლებიც მას ასპონსორებდნენ ასე მაგალითად: ჯეოსელი,VTB ბანკი,AVTANDIL-ს და სხვა.აქვე უნდა ავღნიშნოთ რომ ამ პროექტის საშუალებით ფართო საზოგადოებამ გაიცნო ისეთი მომღელები როგორიც არიან: სალომე ქათამაძე, მაგდა ვასაძე, ნინი ცნობილაძე, ნუკრი მენთეშაშვილი,სანდრო ქადაგიძე,ლაშა თოპურია და მრავალი სხვა.

პროეკტში ამერიკული ანალოგის მსგავსად აქაც იყვნენ "სუპერმწვრთნელები" - მერაბი, სტეფანე და მაია, ნინო, დათო.

ამერიკული "The Voice"-ის მწვრთელები კი ადამ ლევინი,კრისტინა აგილერა,სიელო გრინი და ბლეიკ შელტონი იყვნენ.

პროექტი სამი ძირითადი ეტაპისგან შედგება...
1.ბრამა ქასტინგი სადაც მწვრთნელები ირჩევენ თავიანთი გუნდის წევრებს მხოლოდ ხმით.
















ნუკრი მენთესაშვილი - ბრმა ქასთინგი


2.რინგი სადაც ერთი გუნდის წევრები უპირსპირდებიან ერთმანეთ იმარჯვებს მწვრთნელის რჩეული.















რინგი : მაგდა VS მეგი

3.ლაივშოუ სადაც მონაწილეებიდან საუკეთესოს ირჩევს მაყურებელი SMS-ების საშუალებით,ახალმა ხმამ ამ მხრივ ხმის მიცემა FB-შ ოფიციალური გვერდის გამოყენებით ნებისმიერ იუზერს შეეძლო რაც მისასალმებელი ნაბიჯია.


ნინი ცნობილაძე - Halleluja


სალომე ქათამაძე - We Are the World


მაგდა ვასაძე - Golden

No comments:

Post a Comment